Forum Posted May 15, 2022 Share Posted May 15, 2022 REGULAMIN FORUM Ogólne zasady - Niniejszy Regulamin wytycza główne zasady i warunki korzystania z Forum.- Każdy z Użytkowników ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem.- Na Forum, równolegle z Regulaminem, obowiązują także zasady netykiety.- Osoba, która się rejestruje automatycznie akceptuje regulamin, jego nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.- W większości działów znajdują się regulaminy danego działu. Do nich należy również się stosować.- Problemy związane z forum można zgłaszać w odpowiednim dziale lub w prywatnej wiadomości do Administratora.- Administracja ma prawo edytować profil użytkownika, jeżeli narusza on regulamin forum.- Obowiązuje zakaz reklamy innych projektów, adresów Discord innego niż Eny.- Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Wszelkie informacje o jakichkolwiek zmianach, będą zamieszczone pod tym tematem.- Za treści wypowiedzi publikowanych na Forum odpowiedzialność ponosi wyłącznie tworzący je Użytkownik. Administracja jednak dokłada wszelkich starań, aby na bieżąco moderować treści niezgodne z niniejszym regulaminem. Zastrzeżenia można również zgłaszać w Systemie Zgłoszeń. Użytkownicy - Na Forum stosowany jest system karnej punktacji naruszeń Regulaminu. Użytkownik, który otrzyma 50 punktów karnych automatycznie zostaje pozbawiony dostępu do Forum, w przypadku 20 punktów obowiązuje 7 dniowa moderacja postów, a 30 stała blokada dodawania postów. - Każdy Użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na Forum. W przypadku używania tego samego IP z inną osobą/osobami powinien zgłosić to Administracji. W przypadku braku zgłoszenia, konto może zostać zablokowane na stałe.- Osoba, która posiada blokadę konta, ma możliwość założenia nowego, w celu napisania odwołania od otrzymanej blokady w wiadomości prywatnej do Administratora lub osoby, która nadała punkty karne.- Zabrania się tworzenia i korzystania z nicków wulgarnych, rasistowskich, obraźliwych oraz reklamujących inne projekty bądź adresy Discord. Zabrania się również podszywania pod osoby z Administracji, czy też osoby odpowiedzialne za reklamę projektu Eny.- Avatary, sygnatury oraz statusy nie mogą zawierać treści o tematyce: rasistowskiej, pornograficznej, wulgarnej, obraźliwej lub reklamującej inne projekty ani wizerunku innego użytkownika bez jego zgody. - Użytkownik może poprosić o zmianę nicku, e-maila (głównie przez opcję e-mailową) oraz usunięcie konta. Posty i Tematy - W większości działów znajdują się regulaminy danego działu. Do nich należy również się stosować.- Nazwa tematu powinna zwięźle i trafnie sugerować treść danego wątku.- Nazwa oraz treść tematu nie może być wulgarna.- Zabrania powielania tematów o tej samej zawartości. Jeśli nie jesteś pewien czy dany temat istnieje, zwyczajnie sprawdź.- Temat musi być umieszczony w odpowiednim dziale. W przypadku pomyłki, użytkownik musi powiadomić Moderatora/Administratora Forum o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu (np. poprzez wiadomość prywatną lub system zgłoszeń).- Zabrania się publikowania treści wulgarnych, rasistowskich, pornograficznych, reklamujących inne projekty, obrażających innych użytkowników oraz członków Administracji.- Zabrania się publikowania numerów telefonu, wizerunku oraz danych osobowych innych osób.- Zabrania się wstawiania linków bądź wysyłania plików niewiadomego pochodzenia, bez skanu.- Zabrania się nadużywania wulgaryzmów, wszystko w granicach rozsądku.- Zabrania się wszczynania kłótni oraz prowokacji.- Tematy można odświeżać po upływie 24 godzin - od ostatniej napisanej odpowiedzi. Chyba, że regulamin działu wskazuje inaczej. Handel - Handel kontami/postaciami na forum jest zabroniony. ...dział będzie uzupełniany, wraz ze startem serwera. 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts