REGULAMIN FORUM
Ogólne zasady
- Niniejszy Regulamin wytycza główne zasady i warunki korzystania z Forum. - Każdy z Użytkowników ma obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem. - Na Forum, równolegle z Regulaminem, obowiązują także zasady netykiety. - Osoba, która się rejestruje automatycznie akceptuje regulamin, jego nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. - W większości działów znajdują się regulaminy danego działu. Do nich należy również się stosować. - Problemy związane z forum można zgłaszać w odpowiednim dziale lub w prywatnej wiadomości do Administratora. - Administracja ma prawo edytować profil użytkownika, jeżeli narusza on regulamin forum. - Obowiązuje zakaz reklamy innych projektów, adresów Discord innego niż Eny. - Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Wszelkie informacje o jakichkolwiek zmianach, będą zamieszczone pod tym tematem. - Za treści wypowiedzi publikowanych na Forum odpowiedzialność ponosi wyłącznie tworzący je Użytkownik. Administracja jednak dokłada wszelkich starań, aby na bieżąco moderować treści niezgodne z niniejszym regulaminem. Zastrzeżenia można również zgłaszać w Systemie Zgłoszeń.
Użytkownicy
- Na Forum stosowany jest system karnej punktacji naruszeń Regulaminu. Użytkownik, który otrzyma 50 punktów karnych automatycznie zostaje pozbawiony dostępu do Forum, w przypadku 20 punktów obowiązuje 7 dniowa moderacja postów, a 30 stała blokada dodawania postów. - Każdy Użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na Forum. W przypadku używania tego samego IP z inną osobą/osobami powinien zgłosić to Administracji. W przypadku braku zgłoszenia, konto może zostać zablokowane na stałe. - Osoba, która posiada blokadę konta, ma możliwość założenia nowego, w celu napisania odwołania od otrzymanej blokady w wiadomości prywatnej do Administratora lub osoby, która nadała punkty karne. - Zabrania się tworzenia i korzystania z nicków wulgarnych, rasistowskich, obraźliwych oraz reklamujących inne projekty bądź adresy Discord. Zabrania się również podszywania pod osoby z Administracji, czy też osoby odpowiedzialne za reklamę projektu Eny. - Avatary, sygnatury oraz statusy nie mogą zawierać treści o tematyce: rasistowskiej, pornograficznej, wulgarnej, obraźliwej lub reklamującej inne projekty ani wizerunku innego użytkownika bez jego zgody. - Użytkownik może poprosić o zmianę nicku, e-maila (głównie przez opcję e-mailową) oraz usunięcie konta.
Posty i Tematy
- W większości działów znajdują się regulaminy danego działu. Do nich należy również się stosować. - Nazwa tematu powinna zwięźle i trafnie sugerować treść danego wątku. - Nazwa oraz treść tematu nie może być wulgarna. - Zabrania powielania tematów o tej samej zawartości. Jeśli nie jesteś pewien czy dany temat istnieje, zwyczajnie sprawdź. - Temat musi być umieszczony w odpowiednim dziale. W przypadku pomyłki, użytkownik musi powiadomić Moderatora/Administratora Forum o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu (np. poprzez wiadomość prywatną lub system zgłoszeń). - Zabrania się publikowania treści wulgarnych, rasistowskich, pornograficznych, reklamujących inne projekty, obrażających innych użytkowników oraz członków Administracji. - Zabrania się publikowania numerów telefonu, wizerunku oraz danych osobowych innych osób. - Zabrania się wstawiania linków bądź wysyłania plików niewiadomego pochodzenia, bez skanu. - Zabrania się nadużywania wulgaryzmów, wszystko w granicach rozsądku. - Zabrania się wszczynania kłótni oraz prowokacji. - Tematy można odświeżać po upływie 24 godzin - od ostatniej napisanej odpowiedzi. Chyba, że regulamin działu wskazuje inaczej.
Handel
- Handel kontami/postaciami na forum jest zabroniony.
...dział będzie uzupełniany, wraz ze startem serwera.